Tajemství Multimilionových Kampaní
Publikováno 11.11.2013 v 19:58 v kategorii Novinky, přečteno: 47x
Jak je možné, že lidé jako David Kirš, nebo Jiří Vokáč Čmolík umí vydělat více než 10 milionů korun za 1 týden prodeje v jejich online kampani a přitom ostatní pouze živoří. Vím, jakou vlnu emocí vzbuzují na netu tyto dvě jména. Někdo jim závidí a nadává na ně, někdo je obviňuje, že pouze manipulují s lidmi http://owww.cz/tag/milionove-imperium/. Co, ale nemůže nikdo popírat, tak jsou to zrovna profesionálně propracované a fungující kampaně. Patrně si dost z Vás řekne, co Vám tady asi budu slibovat. Zase další týpek, který mi naslibuje miliony bez práce, dá mi falešnou naději a pak mě bude chtít prodat nějaký nesmysl. Nebudu nic slibovat, chci jen ukázat postup, kteří právě ti úspěšní používají. Tato strategie Davidu Kiršovi v březnu vydělala 5.3mil. Kč
Co je infopodnikání?
Info-podnikatel, občas taktéž zvaný plážový podnikatel, je ten, kdo pro své podnikání využije chytré nástroje, technologie (nejčastěji online), jenž mu podnikání automatizují do maximální míry. Infopodnikání je založeno na prodeji kvalitních informací, know-how a zkušeností (info-produktu). Infopodnikatel svým vystupování potvrzuje status experta ve svém oboru a taktéž si buduje důvěru. Mezi největší předností plážového podnikání se stalo to, že, zásluhou on-line technologiím, příležitost pracovat kde chcete, kdy chcete a jak chcete.
Pavel Hrdlička a patří mezi 10 nejúspěšnějších infopodnikatelů v čr. Všimněte si, že jsem neřekl, že patří mezi 10 nejlepších. Bude vlastně velký rozdíl mezi tím být dobrý a mít výsledky. Věřím, že u nás je nemalé množství daleko chytřejších a daleko šikovnějších lidí nežli jsem já, ovšem většina z nich se nedostala k tomu, aby překonala svou zónu pohodlí a šla do akce. Já jsem také musel bojovat sám se sebou, ale povedlo se mi to. Mé poslední dvě kampaně na vzdělávací program FaceMark Academy a FaceMark Online Club vygenerovaly za dva týdny prodeje více než 1.800.000 Kč a jsem opravdu nadšený z pozitivních reakcí účastníků. Ostatně podrobnosti, jak se mi to podařilo, vám řeknu již brzy v dalším videu.